Aeroklub
Bela krajina

Aeroklub Bela krajina

Ropot motorja proti tišini

“Bukom motora protiv tišine ALS-a”.
Zakaj? Zato, da skupaj z motoristi opozorimo javnost na neozdravljivo nevrološko bolezen: Amiotrofično lateralno sklerozo.

Nepozabno doživetje na Hrvaškem med motoristi in paramotoristi od četrtka 12.9.2019 do nedelje 15.9.2019.

Prvi dan smo se dobili v Zagrebu, naložili paramotorje in ostalo kramo v kombije, mi pa v manjši avtobus in se prepeljali v Ilok kamor smo prispeli malo pred sončnim zahodom. Takoj smo pripravili paramotorje in preizkusili teren, malo smo poleteli okrog golf igrišča in bližnjih vinogradov. Nato smo šli na večerjo in na ogled vinske kleti.

Drugi dan zjutraj smo leteli od Iloka preko Vukovarja do Vinkovcev. Vse dni je bil veter severne in severnozahodne smeri, ki pa je bil brez sunkov in v glavnem laminaren toda precej močan. V Vinkovcih smo si s strokovnim vodstvom ogledali letala v treh hangarjih. Nato smo obiskali še lokalne motoriste. Proti večeru smo odleteli do Slavonskega broda. Lovila nas je tema. Tudi tu so nas lepo sprejeli lokalni motoristi.

Naslednji dan zjutraj smo leteli do Nove Gradiške, pristanek je bil za industrijsko cono ob avtocesti. Uroš je imel tandem trajk in je z veseljem opravil nekaj voženj.
Zvečer smo poleteli do Voloderja. Kako močan je bil veter pove podatek, da sem pristal 600 m pred ciljem, zmanjkalo je bencina. Razdalja je bila 65 km, v normalnih razmerah lahko preletim več kot 90 km.

V nedeljo zjutraj smo leteli po okolici Voloderja. Nato smo opremo naložili v kombije in se z avtobusom odpeljali v Zagreb na glavno prireditev. Na odru je bil kulturni program. Motoristi so se ob 12h odpeljali po Zagrebu, ko so se vrnili je bil še nastop akrobatske skupine z motorji in štirikolesnikom.

V teh štirih dneh sem preletel 275 km v dobrih desetih urah.